dinsdag 28 januari 2014

Het jodeldiploma!



Hoe serieus kunnen we het leven wel niet maken!
Een staaltje van met je verstand creatief proberen te worden!
Zie hier het resultaat!

Ik was net bezig te schrijven, waarbij ik in een zinsnede aanhaalde hoe onze maatschappij zich wat sterkjes heeft overgeoriënteerd op het gebruik van de linker hersenhelft, hetgeen resulteert in zwaarwegend voor je diploma's en papiertjes een de gang moeten.

Ik kreeg net een link via mijn Facebook die ik hierboven heb ingelast.
Hij spreekt voor zich!

Ik ... kwam in ieder geval niet meer bij van de lach!
Ik ben benieuwd hoe jij hem vindt!

Geniet, daar was het leven in oorsprong voor bedoeld ....!

Yvonne Mooijman

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tot op heden heb ik het met alleen een HAVO-diploma prima weten te redden. Ik vind het blindstaren, alsof een papiertje iets zegt over je kunnen als mens. Een geweldig leuk filmpje, trouwens! Hartelijke groet, Jacqueline

Yvonne Mooijman zei

Ha Jacqueline,

De werkelijke capaciteiten liggen in de persoon zelf. Ik vond het filmpje echt hilarisch!

Ik hou we wel van om dingen "op de korrel" te nemen, de betrekkelijkheid van dingen eens te laten ervaren die vaak duidelijker wordt als je dingen eens lekker "uit zijn verband" rukt.

Hartelijke groet en leuk je hier weer tegen te komen,dank voor je reactie.

Yvonne