dinsdag 18 januari 2011

Mijn eerste weblog

Afgelopen weekend hielp ik iemand spontaan op weg, om haar eigen weblog te beginnen, en tegelijkertijd merkte ik dat ik er zelf zo ontzettend veel plezier aan heb kunnen beleven door van me af te schrijven en te gaan schrijven sinds ik zelf ooit met mijn eerste weblog begon.
Ineens kwam ik spontaan bij mijn allereerste weblogbericht van indertijd.

Wat heb ik er in ieder geval voor mezelf, goed aan gedaan hier aan te beginnen, het heeft mij heel veel gebracht en ik heb mij enorm daardoor kunnen ontwikkelen.
Inmiddels ben ik een tijd verder en ik hoop van harte dat het ieder die het leest wat ik schrijf ook geeft wat je zoekt.

Voor wie even mee terug wil blikken, mijn eerste weblog bericht ooit, van 30 november 2007. Wat gaat de tijd hard...!

Yvonne Mooijman



Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: