dinsdag 9 september 2008

Sparringpartner gewenst?

..

Als sparringpartner bied ik de gelegenheid tot het hervinden van de eigen authenticiteit. Dit gebeurt door in mijn vraagstelling de juiste structuur aan te bieden en het doelgericht stellen van de juiste vragen om samen te komen tot de antwoorden die om opheldering vragen. Doelstelling is zichzelf weer moeiteloos "neer kunnen zetten in al zijn facetten".

Ik wordt regelmatig op directie- en / of managementniveau als sparringpartner ingezet.
Hoe hoger in de "top van de onderneming", hoe effectiever en duurzamer en breder het effect zal uitwerken, want door het authentieker worden van de top van de onderneming, hoe authentieker en gezonder de onderneming (en de personen binnen de onderneming) zelf worden.

Het sparringcontact wordt ingezet om tot werkelijke authenticiteit te komen. Daar waar men "zichzelf tegenkomt", waar men moeite heeft de juiste eigen keuzes te maken, waar men neigt tot uitstelgedrag, men te veel geneigd is tot "loslaten van zichzelf en te veel aanpassing aan de ander", is het hervinden van authenticiteit de enige aangewezen weg, omdat men naar de oorsprong gaat en daar gaat her-stellen.

Inhoudelijk kan het alle levensgebieden betreffen: verleden, heden, toekomst, relationeel en emotioneel zowel zakelijk als privé, communicatie, balans tussen zakelijk en privé, balans tussen werktijd en vrije tijd, kortom alles wat uw aandacht afhoudt van waar u nu mee bezig zou willen zijn.

Zowel loslaten van "verleden" als "hoe blijf ik met mijn aandacht bij wat ik werkelijk wil" als denken aan de "toekomst" (wat doe ik als ik met pensioen ga), kunnen belangrijke invalshoeken zijn voor sparringsessies.

De sessies kunnen tevens uitstekend aangevuld worden door middel van tele-coaching en e-coaching.

Zijn er vragen, bel mij gerust .
Inlichtingen 0162-43 82 48

Take Care
Yvonne Mooijman


Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: