dinsdag 9 mei 2017

Let me fall - Josh Groban

Laat me kunnen vallen, laat me kunnen klimmen.

Er is een moment waar angst en dromen gaan botsen.

Iemand diep in mij, wacht op de moed, Degene die ik wil zijn.

Degene die ik zal worden, zal mij vangen, dus laat me met een gerust hart vallen, als ik dien te vallen.

Ik zal niet naar waarschuwingen luisteren, ik zal ze niet horen.

Al wat ik vraag en al wat ik nodig heb is:" Laat me de deur openen, die ik openen zal en laat me met een gerust hart vallen als ik val".

Zelfs al zal de fenix misschien niet herrijzen, ik zal vrij dansen, me aan niemand vast klampen.

Je kun mij alleen maar behouden als jij bereid bent, ook weg van al deze onnodige angsten en ketenen te vallen.

Iemand die in mij is, wacht op de moed: diegene die ik wil zijn.

Die ik zal worden, die zal me vangen, dus laat me met een gerust hart vallen, als ik vallen moet.


Ik zal niet naar waarschuwingen luisteren, ik zal ze niet horen, laat me rustig vallen, als ik val.

Er is geen enkele reden om deze ene kans te missen, dit is het perfecte moment, laat me dus "kunnen" vallen.


.


Geen opmerkingen: