woensdag 13 juli 2016

Brein-dumpen (2)

Nog een oud artikel van me uit januari 2009

..
Breindumpen ...


Tjonge jonge, wat gaat dat lekker!

Heel stelselmatig de basis verstevigen!

Ik krijg er steeds meer lol in, en gek genoeg ... steeds meer innerlijke rust .. in combinatie met een geweldige boest aan energie !

Dit is wat men noemt stress wegwerken !

Ik verloor de laatste tijd steeds meer tijd met "het moeten opzoeken" en vooral het vervelende gevoel dat dat opriep!

Snel even iets willen doen, en dan verzanden in een hoop gegevens! Allemaal belangrijk, redelijk gesorteerd, want ik ben van nature aardig georganiseerd.
En toch ontbrak er iets de laatste tijd en dat ging meer en meer energie vreten!

Ik ben er nog niet, maar het overzicht is terug en dat VOELT GOED...... dat voelt HEEL GOED !

Het is voortdurend afwisselen van "belangrijke dagelijkse afspraken" en de lange termijn focus, waarin ik de tijd dien te nemen de basis weer stevig fundamenteel goed te zetten.

Korte termijn en lange termijn goed op elkaar afstemmen.
Het is geen òf - òf, maar duidelijk een èn - èn strategie!

Je hoort nog van me!

Ik dump en jump nog even verder!

Yvonne

Geen opmerkingen: