donderdag 23 december 2010

Zomaar even wat bijpraten over mijn website in wording.-2

..
Gisteren veel geëxperimenteerd met de website

www.yvonnemooijman.nl met bijbehorende weblog http://www.yvonnemooijman.nl/weblog/

Uploaden, tot de ontdekking komen dat bepaalde instellingen elders consequenties hebben, alles er weer vanaf gooien (alleen al een aardige kunst om dan te weten dat je niet teveel weggooit, want weg is echt weg dan!).

Durven fouten maken en vooral LOSLATEN, oeps, je kan zomaar van alles "kwijt" zijn, en dan vooral rustig blijven, is toch een grote kunst!

Gelukkig beheers ik die kunst inmiddels aardig.

Telkens opnieuw "de realiteit accepteren", blijkt voor mij een goede insteek.

Dit proces van opbouwen zoals ik mijn website wil hebben, is voor mij ook een heftig proces, omdat het "eisen" aan me stelt, en dan bedoel ik mee het woord "voorwaarden" waaraan, als ik daaraan voldoe, de zaak op orde krijg zoals ik wil.

Een voortdurend proces van bewust worden hoe ik "gebruikelijk" reageer en wat voor een consequenties dat heeft.

Zoals altijd, niets is goed of verkeerd, het is de kunst om te ontdekken WAT waar en wanneer werkt.

Kortom, een paar eigenschappen werken mee, andere heb ik nog wat bij te schaven om ze te laten werken voor me.
Wens me succes ik ben volop aan de gang!

Liefs
Yvonne

Geen opmerkingen: