dinsdag 29 september 2009

Link naar een aantal zeer interessante boeken

Tijdens mijn vakantie heb ik een paar zeer interessante boeken gelezen:

Robert Kiyosaky "Rijke pa arme pa"
Robert Kiyosaki "Cashflow kwadrant"

Ik heb rechts in mijn weblog een mogelijkheid toegevoegd om deze en een aantal andere zeer interessante boeken te bekijken en eventueel rechtstreeks te kunnen bestellen.

Voor mij waren deze boeken beiden een pracht voorbeeld van "overtuigingen" die men jarenlang kan hebben aangenomen, waarbij na het lezen van het boek zeer duidelijk wordt dat niet alles wat wij maar al te vaak voor waarheid hebben aangenomen, ook werkelijk waar zou zijn.
Het geeft een totaal nieuwe kijk op onze mogelijkheid om rijkdom toe te laten.
Ik heb er van genoten en het heeft me zeer veel inzicht verschaft op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Ik wens een ieder zeer veel plezier met het lezen!

www.succesboeken.nl

Hartelijke groet,
Take Care
Yvonne Mooijman


Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: