maandag 1 november 2010

Vragen

Vragen staat vrij en je helpt mij er bij ....

Naast de counseling en coaching die ik geef, ben ik bezig om in korte artikelen en reacties mensen bewust te maken van de eigen mogelijkheden om "beter in hun vel te komen zitten."

Je zou me een groot plezier doen, door vragen die bij jezelf leven of geleefd hebben, hier als reactie weer te geven onder dit bericht.
Ik zal dan graag je reacties gaan gebruiken om op in te gaan in volgende artikelen en in mijn boek.

Ik heb maar een regeltje van je nodig, een vraagje, een opmerking of wat er in je opkomt waarop je graag een antwoord of mening zou horen.

Onder dit bericht zie ik graag je reactie tegemoet zien.
Het kan me enorm helpen om aan te kunnen sluiten bij vragen die "leven."

Wie biedt ....

Om je een inzicht te geven waarover ik zoal schreef, weblog persoonlijke ontwikkeling

Ken je mensen die graag een vraag beantwoord zouden willen zien betreffende persoonlijke ontwikkeling?
Maak hen gerust attent op dit artikel via je Twitter Facebook of LinkedIn
je doet hier mij alvast een groot plezier mee!

Hartelijke groet,

Yvonne


Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoe kan ik boosheid spiritueel overwinnen?