maandag 8 november 2010

4 - Koffie verkeerd ofwel weet dat ik uitzonderlijk van je hou.

..
Misverstanden

... al die vragen die anderen me wel eens stelden zijn ook ooit bij mezelf opgekomen.
Wat doe ik nou, hoe doe ik dat nou en waarom vind ik dat nou leuk!

De meeste misverstanden (een misser van je verstand dus!) ontstaan dan ook bij mensen die me pas tegenkomen (die me eigenlijk nog niet echt kennen dus)

Mensen dus die nog niet de gelegenheid hebben gehad om me te laten zien wie ik nou echt in werkelijkheid ben.

En ik ben niet gebruikelijk, niet doorsnee dus.

Als men mij nog niet kent heb je dus nog geen flauw benul hoe ik werkelijk als persoon ben, wat mijn diepste drijfveren zijn en mijn belangrijkste motieven van in het leven staan, die wel eens echt anders zijn dan gebruikelijk om me heen en daardoor kunnen dan ook wel eens misverstanden ontstaan.

Een enkele keer zelfs krijg ik niet eens echt de gelegenheid mijn werkelijke motieven en intenties te kunnen laten zien.

Soms, sporadisch gelukkig .....

Deel 1 van weet dat ik van je hou

Lees verder ... 5 weet dat ik van je hou

© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: