maandag 8 november 2010

6 - Koffie verkeerd ofwel weet dat ik uitzonderlijk van je hou.

..
Over "die bomen opzetten" gesproken.

... soms is de “gelegenheid geven” er gewoon te mogen zijn al lang genoeg om dingen op te lossen zonder er over te hoeven praten en soms is het heerlijk dingen gewoon eerst voor jezelf te mogen overdenken zonder daar een boom over op te hoeven opzetten of een ander in te mengen.

Bomen opzetten, persoonlijk ben ik dol op "bomen", maar dan vooral om rustig onder te wandelen!
Het bos dus, of het strand, de duinen waarbij soms wat filosoferen over leuke dingen heerlijk kan zijn, lekker frank en vrij, maar óók de stilte, zonder woorden kunnen zijn, ik vind het heerlijk!

Dus als je me privé echt een plezier wil doen, nodig me dan uit voor een lekkere wandeling (terrasje erbij, koffie en gebak, appeltaart liefst, mèt slagroom, héérlijk!) Ik kijk er naar uit!

In mijn vrije tijd kies ik voor het bos, gezelligheid, vrijheid, en een ongelooflijke lol, dan ben ik in staat om alles uit zijn verband te rukken en de humor te laten bovendrijven. (iets wat ik overigens in mijn werk óók doe, er wordt daar erg veel gelachen in mijn praktijk!) en naast het bos de sauna dus, maar dan samen met mijn vriendin om 1 keer per maand "bij te bomen" wat we over afgelopen maand met elkaar hebben bij te praten, onder het genot van de salade gamba's tussen de middag.
We pakken daar dan gewoonlijk een dag voor uit!

Ik werk ik mijn uppie, heb geen collega's waar ik dagelijks tegenaan kan kletsen, dus waar een ander ...

Deel 1 van weet dat ik van je hou

Lees verder ... weet dat ik van je hou 7

© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: