maandag 8 november 2010

7 - Koffie verkeerd ofwel weet dat ik uitzonderlijk van je hou.

..
Misunderstanding.

Ik werk ik mijn uppie, heb geen collega's waar ik dagelijks tegenaan kan kletsen, dus waar een ander er uit gaat voor de rust, ga ik voor het gezelschap!
Rust vind ik thuis en in mezelf wel!

Het grappige is, dat dit (die mis-understanding dus) niet voorkomt met mijn cliënten, en ook niet voorkomt met mijn vrienden, want zij hebben mij als persoon al voldoende leren kennen, en weten als geen ander dat juist ik kan toestaan dat iemand ergens niet over wil praten en dat dat helemaal prima en oke is.

Dat hen dat de vrijheid geeft om als ze dat zòuden willen, ze dan wèl zouden kunnen praten en dat dan een gevolg is van het vertrouwen dat ze in me hebben, (maar dat is dan meer een bijkomstigheid) Vertrouwen dat ik hen geef en wat ze .....

Deel 1 van weet dat ik van je hou


Lees verder ... weet dat ik van je hou 8

© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: