maandag 8 november 2010

1 Koffie verkeerd ofwel weet dat ik uitzonderlijk van je hou

..
Door je heen kijken.

Kan je nou door me heen kijken, wordt me wel eens gevraagd,
Ik merk dat mensen zich wel eens ongemakkelijk voelen als ze horen wat ik in mijn werk doe.
Het is iets psychologisch, en ja, kijk je dan door mensen heen of zo.
Je zou mensen beter begrijpen, je zou door ze heen kunnen kijken, je zou hun gedachten kunnen lezen, of wat al niet meer toegedicht wordt aan mensen die met mensen bezig zijn.

Nou, laat ik je gerust stellen.
Ik kijk niet door je heen
Ik kan je gedachten niet lezen (daar schijnen mensen nog het meest moeite mee te hebben) dus ik stel je gerust! Het is de vraag of ik zelfs zou willen weten wat al je gedachten zijn, het lijkt me niet raadzaam.
Toch hoor ik nog regelmatig .....

© Yvonne Mooijman

Lees verder in … 2 weet dat ik van je hou

Geen opmerkingen: