dinsdag 2 november 2010

Verbazing

Sinds ik de tool statistieken gebruik op deze website, kom ik er tot mijn verbazing achter dat mijn website wereldwijd gelezen wordt, terwijl ik toch puur in het nederlands schrijf.

Niet alleen in de USA, maar ik zie landen als Egypte, Turkije, Guadeloupe,Zweden, Rusland, Argentinië, België, Duitsland, Nederlandse Antillen.

Dank aan alle belangstellenden.
Ik ben erg benieuwd, waar deze belangstelling vandaan komt, of men mogelijk via vertaling leest, of dat men juist in het nederlands leest vanuit die landen.

Een kort bedankje en een hartelijk welkom in ieder geval voor al deze buitenlandse belangstelling, ik was helemaal verbaasd door een toch groot aantal buitenlandse lezers.

Graag verneem ik eens wat de redenen zijn om mijn weblog te lezen.
Ik heb altijd geschreven vanuit mijn gevoel, geen idee dat er zoveel gelezen werd.

Het doet me goed dat zo velen mijn weblog bezoeken.
Hartelijk dank en een fijne dag, nacht (afhankelijk van de plek op aarde) toegewenst.
Hartelijke groet,

Yvonne Mooijman

terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: