zaterdag 26 januari 2008

Ik heb de wijsheid niet in pacht

Liefdevol is een begrip wat net al even aan de orde kwam.
Wat is liefdevol?
Ook zo'n "vaag begrip".
Kom er maar achter, hoe vaag liefdevol kan zijn. En durf er alsjeblieft achter te komen dat liefdevol ook heel concreet kan zijn in de vorm waarin je het neerzet.

Ook hier doen zich weer begrippen voor die erg verwarrend kunnen werken en vaak volkomen anders worden uitgelegd.
Laat ik bij voorbaat stellen. -Ik heb de wijsheid niet in pacht-
Ik heb wel mijn eigen visie, die ik oprecht en van harte met je wil delen.
Alles wat ik dus hier in deze blog en elders schrijf, is niets meer en niets minder dan mij eigen visie, welke ik in de loop van de jaren heb opgebouwd.
En laat ik eerlijk zijn, ik lever alles graag in voor een betere.... ondanks dat ik me volstrekt rijk voel met mijn ontwikkelde visie.

Yvonne Mooijman


Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: