woensdag 14 september 2011

Ik hoef niet te weten ....

Ik hoef niet te weten wat je doet,
dat je het druk hebt en waarmee
of met wie je hebt gegeten.

Ik hoef niet te weten
hoe goed je het doet in de financiële markt
en dat je het "gaat maken'.

Ik ben niet geïnteresseerd in jouw omstandigheden
Ik ben geïnteresseerd in wie jij werkelijk bent
waardoor jij omgaat met jouw omstandigheden zoals je doet.

Ik ben niet geïnteresseerd in je masker
ik ben geïnteresseerd in je kern
en in de persoon die je in je diepste angst en geluk werkelijk bent.

Ik ben geïnteresseerd in hoe je je voelt
hoe jij jouw weg bewandelt en waarom jij je keuzes maakt
niet hoe mooi het bos is terwijl je het niet werkelijk ziet.

Ik ben geïnteresseerd hoe je met je tijd omgaat
in verhouding tot je geliefden en jezelf
of je hen werkelijke weet te voeden in aandacht.

Ik ben niet geïnteresseerd te horen hoe goed je het doet
ik wil weten wat jouw leven met jou doet,
zowel in voor- als tegenspoed.

Het ga je goed!

© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: