zondag 2 maart 2008

Vragen stellen, reacties, forum

Voor de liefhebbers wil ik de gelegenheid geven, zaken die ze graag willen bespreken in te brengen, uiteraard mits ze te maken hebben met persoonlijke ontwikkeling. Per onderwerp kan ik het dan in het label forum onder gaan brengen.Dit kunnen boekbesprekingen zijn, aan te raden muziek of specifieke inhoudelijke vragen of onderwerpen waar men graag reacties van anderen op zou willen krijgen.
Door onder dit bericht op "reacties" te klikken kan men hiertoe even een aanvraag indienen.
Het onderwerp is dan nadat ik heb kunnen besluiten of het geschikt is om in te voegen, snel te vinden via het label "forum", waar dan alle forum items gerangschikt in beeld komen.
Op ieder bericht bestaat altijd al de mogelijkheid te reageren. Wordt men geroerd of herkent men dingen waarop men wil reageren of heeft u diepergaande vragen, stel ze gerust. Dit kan door op "reacties" (vlak onder het bericht) te klikken en de eigen reactie toe te voegen, deze kunnen nadat ik dat verzoek via de weblog heb ontvangen door mij concreet in de weblog worden toegevoegd.
Gelieve helder te verwoorden waar het over gaat, zodat ik kan inschatten waarop het betrekking heeft.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Mooijman


Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: