zondag 30 december 2012

Mijn wens voor het nieuwe jaar ...




Op de grens van de overgang van zowel een heel liefdevol als een minstens zo onstuimig 2012 naar het nieuwe jaar 2013 wil ik allen bedanken die er in 2012 in liefde voor mij, mijn kinderen en partners en kleinkinderen  bleken te zijn en dat zijn er velen geweest !!

Uit volkomen onverwachte hoek kreeg ik dit jaar bevestiging waar ik ze nooit verwachtte, was er liefdevol samenzijn en onderlinge verbinding en ook plotseling afscheid waar geen weg meer mogelijk leek.

Mijn liefsten hebben elkaar en mij tot in het diepst weten te steunen en dat heeft me enorm goed weten te doen !
Al deze gebeurtenissen hebben me mede gevormd tot wie ik nu ben ....

Een jaar waar samenzijn en er voor elkaar zijn van groot intens belang bleek. Dank aan allen die er voor me waren. 


Ik vervolg mijn weg graag met hen die er voor mij  (en ik voor hen) zijn op de momenten die voor zowel hen als voor mij werkelijk van belang zijn. Alleen in wezenlijke liefdevolle verbinding kan  groei mogelijk zijn en ik ga voor groei en werkelijke liefdevolle en intense verbinding.

Ik wens ieder die me lief is een vredig, liefdevol en genoeglijk 2013 toe .... 



© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: