vrijdag 21 december 2012

Mijn Kerstwens ....

.
Mijn kerstwens.

Ik wil iedereen hele prettige Kerstdagen wensen en een heel gelukkig, gezond gezellig vreugdevol liefdevol en passievol 2013.

Ik wens iedereen een jaar waarin LIEFDE ons en elkaar mag verbinden.

Een jaar waarin we opnieuw onze PASSIE mogen ontdekken, her-ontdekken en beleven.

Een jaar waarin we ons werkelijk VERBONDEN voelen, contact ervaren met onze spirituele BRON om van daaruit ons bewust te worden en ons te verbinden met alle anderen, anderen die net als wij  "kwetsbaarheid ervaren",  "vol menselijk gevoel zijn" en "aandacht behoeven".

Een jaar waarin we onze werkelijke AUTHENTICITEIT mogen ervaren, hetgeen betekent dat we onszelf toestemming hebben kunnen geven werkelijk onszelf te mogen ervaren en daar werkelijk uiting aan geven!

Dat we in onszelf mogen ervaren wat we werkelijk nodig hebben om ONSZELF liefdevol (via de ander) te kunnen ervaren, onszelf te ervaren in wie we werkelijk zijn en daarvoor kunnen gaan, ons te realiseren wie we in oorsprong zijn, te ervaren wie we dus werkelijk in liefde zijn.

Ik hoop en wens voor ieder dit te mogen beleven, letterlijk te be-LEVEN.

Ik wens je veel liefdevolle be-LEVEN-issen toe.

Warme groet,

Yvonne Mooijman



Naar alle artikelen van  weblog persoonlijke ontwikkeling  

Geen opmerkingen: