woensdag 28 mei 2008

Hoe reacties op weblogberichten bewerken

Dank aan diegenen die een reactie hebben gegeven op diverse weblogberichten.
Graag zou ik willen verzoeken om me indien je een reactie schrijft, met je naam of een nickname te ondertekenen, dat onderscheidt voor mij de diverse "anoniemen". Tevens verzoek ik dan even via "mijn volledige profiel weergeven" en dan klikken op "email" rechts op de zijbalk, je emailadres even aan me te vermelden in combinatie met je naam of nickname die je hier gebruikt, zodat ik indien dat nodig is even contact kan maken en een specifieke vraag die buiten de doelstelling van deze weblog valt, toch te kunnen beantwoorden).
Wil je niet benaderd kunnen worden, dan is dat uiteraard ook prima, in dat geval gewoon de email niet zenden.

Mijn doelstelling van deze weblog is om vanuit het kader van het persoonlijk ontwikkelingsproces de geschreven teksten zo doelgericht mogelijk te houden.

Mijn hartelijke dank voor de mooie teksten die ik tot op heden op mijn weblog van iedereen heb mogen ontvangen.

Yvonne Mooijman

Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: