zondag 1 juni 2008

Levensles

..
Hoe intiem is een mens in staat te zijn,
hart weerom rood
in warme gloed ontwaakt
laat gevoelens dansen
Welk is de harmonie, vanwaar dit schoone schijnsel,
aard, ik uwer devoot
waakte over mijn eigen land.
En niemand die ik binnen liet,
ik omsloot mijn eigen condoleance
maar vond geen vat te mijner woord
'Wie 't kleine nie eert is 't grote nie weerd'
Ik zocht alleen in het diepe
en vergat te lachen
Aan de vlakte is immers de schoonheid te vinden
die van binnen straalt
Op visite
was ik
en wachtte
op een wonder.....
Hoe had ik toch kunnen weten
dat het vinden van harmonie met Leven
het vinden van totaalharmonie met gevoelens
en de prachtige symfonieën spelende in het hart
alleen worden gehoord pas als ik ècht zou kunnen delen
pas als ik iemand werkelijk in mijn hart toelaat?

met toestemming van en oprechte dank aan "Lester"
..



Terug naar weblog persoonlijke ontwikkeling

Geen opmerkingen: