zondag 24 december 2017

Kerstwens - Vrede in jezelf geeft je vrede met de ander ...

Mijn kerstwens voor jou:






- Voel dat je de juiste dingen doet,

- voel dat je op je juiste plek zit,

- is het nu werk of een relatie,

- volg je passie en volg je hart.



- Volg je hart,

- doe de dingen vanuit je Ziel,

- vind jezelf

- in Ziels-geluk.



- Vind de vrede in jezelf,

- creëer je eigen vrede,

- volg je hart in vrede,

- volg wat de vrede van je vraagt,



- Vind de vrede in jezelf,

- laat woorden vrede niet verstoren,

- maak altijd je goede intentie duidelijk,

- je hervind de weg in vrede  ...



- Vind de vrede in jezelf,

- intentie kan je ook overbrengen zonder woorden,

- laat je mooie ogen je vertaling vanuit je Ziel zijn

- maak diep contact en omarm de liefde.



- Vind de vrede in jezelf,

- verwoord je intentie, liefdevol en zuiver

- gun jezelf en ieder ander, je oprechte vrede ...

- vind de vrede in jezelf!



- Vind de vrede in jezelf,

- de vrede vraagt je, hem te omarmen,

- "take me in your arms

- and hold me .."


- Vanuit hart en Ziel pas, ben je jezelf,

- vanuit vrede "weet" je je, op de juiste plek,

- de tijd vliegt in passie zo,  dat je hem vergeet,

- je hoeft je nooit af te vragen, ... wat doe ik hier ..


- Wees je eigen vrede,

- het omarmt jezelf en zegt  ..

- "take me in your arms

- and hold me .."




© Yvonne Mooijman
..

Geen opmerkingen: