vrijdag 27 april 2012

Expositie schilderijen Yvonne Mooijman

Zaterdag 28 + zondag 29 april  11 - 17 uur in Oosterhout expositie van oa. mijn schilderijen tijdens de Oosterhoutse kunstroute.
Yvonne Mooijman
                                                                           Acryl 115 x 75 cm.


Samen met de groep BOAS waar ik regelmatig mee schilder zijn we onderdeel van de kunstroute in Oosterhout.

Onze locatie is in het Tulip Inn Beneluxweg 1 Oosterhout-Zuid (vlak bij afrit Oosterhout-Z van de A27)
Overzicht schilderijen.
Graag wil ik iedereen uitnodigen die belangstellend is.

Mijn laatste doeken zijn acryl in het formaat 115 x 75 cm.


Hartelijke groet en wees welkom,

Yvonne Mooijman
 
Vrijdag 27 april:
Vanmiddag in Tulip Inn de expositie ingericht met een aantal mensen. Leuk om te zien wat er geëxposeerd wordt.
Vanavond naar de openingsborrel geweest in Dorst.  Indrukwekkend wat daar te zien was, de moeite waard. Dus wie dit weekend op een leuke manier wil invullen kan ik aanraden de kunstroute te bekijken. 
Laat je verrassen! 
 
Maandag 30 april:
De expositie was een groot succes. Prima sfeer, prachtig en divers aanbod van kunst.
Leuk om twee dagen met elkaar van de groep BOAS te hebben mogen vertoeven. Altijd weer verrassend elkaar in enigszins andere omstandigheden weer nader te leren kennen. Verrassend!
Ik heb genoten, vond het leuk zowel bekende als onbekende mensen ontmoet te hebben en soms gemeenschappelijkheden in elkaar te herkennen.

Geen opmerkingen: