maandag 30 april 2012

Vier het leven met me mee!



Hier kan ik dus absoluut niet bij stil blijven zitten ...
Lekker om te swingen en het leven volop te vieren zoals het bedoeld was te zijn.
Vier het leven met me mee ...

Helaas ken ik te weinig artiesten en nummers bij naam, luister om die reden dan ook graag muziek bij anderen. Ik kan enorm genieten van muziek, zowel klassiek, als hele rustige ontspannen muziek en zoals dit nummer, heerlijk swingend waarbij ik helemaal uit mijn dak kan gaan!

Heb je suggesties van dergelijke swingende nummers, of andere mooie muziek, deel ze hier gerust ....
Het is een prima manier voor velen om weer goed in hun energie te komen en ook dat is persoonlijke ontwikkeling!

In mijn studententijd was is geregeld te vinden bij de Roaring Twenties Club in Breda, waar het Bredase Jazz-festival is ontstaan, dat ook dit jaar weer vanaf Hemelvaartsdag 17 mei t/m de zondag 20 mei 2012 in Breda gehouden wordt.




1 opmerking:

Yvonne Mooijman zei

BREDA JAZZ FESTIVAL

17 T/M 20 MEI 2012


http://www.bredajazzfestival.nl/nieuws/zet-het-in-je-agenda/