donderdag 18 april 2013

Welk land wordt het 60ste land wat mijn blog bezoekt?

Ik zag op 20 januari 2013 dat mijn blog in 59 landen gelezen wordt.

Newest Country




Brunei
Last Visited January 20, 2013


Inmiddels heb ik 46.650 pageviews op de teller staan sinds  ik de teller vanaf mei 2008  aan de website  heb gekoppeld.

Mijn eerste artikel schreef ik op 25 januari 2008, de eerste "pagina"van deze blog.

Leuk om zo nu een dan eens even terug te blikken in een stukje verleden!

Met dank aan al mijn lezers en ook aan alle mensen die me hebben weten te inspireren tot mijn schrijfsels!

Benieuwd welk land zich als 60ste land aanmeldt!

Hartelijke groet,

Yvonne Mooijman



Het 60 ste land is op 18-4-2013 geregistreerd:


Newest Country

Burma
Last Visited April 18, 2013     


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag Brazilie het 60ste land zijn

Yvonne Mooijman zei

Nou wist ik uit mijn hoofd dat ik al meerdere lezers/lezeressen uit Brazilie had, je bent de zesde bezoeker uit Brazilie,welkom! http://s09.flagcounter.com/countries/sTg/

De eerste bezoeker uit een land telt er dus een nieuwe vlag bij, anderen waren je dus voor!

Ik blijf benieuwd wie de eerste bezoeker met een nieuwe vlag voor een land wordt ... !

Leuk trouwens om het even te melden, ik zag inderdaad dat 5 uren geleden iemand uit Brazilie had ingelogd.

Leuk zo'n overzicht en inzicht..